Sa visezi un inger?...dar am deja un vis...si am si un inger... iar ingerul e visul meu...

luni, 24 noiembrie 2008

Vrsta de aur a Dragostei...


Uneori dragostea poate insemna si SUFERINTA dar,sa nu uitam ca dragostea este o dificultate fara de care ar fi cu mult mai greu.Sa iubesti e minunat chiar daca mai si suferi. NU incerca sa gasesti IUBIREA ABSOLUTA...ea nu exista.Totul este relativ pe lumea asta,pana si iubirea. SA PRETUIM IUBIREA!SA NU-I FACEM SA SUFERE PE CEI CE NE IUBESC PENTRU CA DUMNEZEU LE NUMARA LACRIMILE SI... DACA DRAGOSTE NU E,NIMIC NU E!EA POATE FI TOTUL SAU NIMIC!

Niciun comentariu:

Despre mine

Fotografia mea
Hunedoara, Romania
Name: Adi ..Age: 21 ..BIRTHDAY: 10 mai 1987 *Daca ar trebui sa ma descriu in 3 cuvinte,as spune:sunt o combinatie de ROMANTISM,SENSIBILITATE si AMBITIE.Poate ca nu este combinatia ideala,dar...ASTA SUNT!!!Nu sunt perfec dar CINE ESTE..?! *Sunt ambitios,dar...uneori am nevoie de stimuli puternici ; *Sunt un romantic..:P.... incurabil si tot o data Optimist ; *Afurisit ; *Nu-mi place sa alerg dupa provocari,nu-mi asum riscuri inutile dar,nici nu ma tem de dificultati ; *Accept sfaturi doar de la persoane pe care le respect sau le admir ; *Cand iubesc...daruiesc enorm,dar cer la fel de mult ; *Sunt generos cu prietenii ; *Invat din greseli si nu uit lectiile primite de la viata ; *Detest: minciuna,prefacatoria,aventurile ; *Sunt incapatanat si usor impulsiv (din nefericire :( o caracteristica a zodiei taurului); *Emotiv,sensibi,sunt puternic afectat de insuccese ; *O fire comunicativa ; *Sunt rabdator si tolerant...Nu Iert Jignirile...