Sa visezi un inger?...dar am deja un vis...si am si un inger... iar ingerul e visul meu...

duminică, 30 noiembrie 2008


Dragostea este mai grava decat orbirea..



In orice dragoste exista dorinta de intrepatrundere (trupeasca sau de destine) cu cineva care in ochii nostri este, dintr-un anumit punct de vedere (uneori extrem de subiectiv), exceptional. Dragostea autentica aduce o mai buna si reala cunoastere, nu o autoiluzionare. .....Dragostea este selectiva si relativ exclusivista, in timp ce instinctul sexual este o atractie anonima cu caracter reactiv si dispersiv. .......Dragostea traieste din detalii; instinctul este aprins de impresii de ansamblu.

Niciun comentariu:

Despre mine

Fotografia mea
Hunedoara, Romania
Name: Adi ..Age: 21 ..BIRTHDAY: 10 mai 1987 *Daca ar trebui sa ma descriu in 3 cuvinte,as spune:sunt o combinatie de ROMANTISM,SENSIBILITATE si AMBITIE.Poate ca nu este combinatia ideala,dar...ASTA SUNT!!!Nu sunt perfec dar CINE ESTE..?! *Sunt ambitios,dar...uneori am nevoie de stimuli puternici ; *Sunt un romantic..:P.... incurabil si tot o data Optimist ; *Afurisit ; *Nu-mi place sa alerg dupa provocari,nu-mi asum riscuri inutile dar,nici nu ma tem de dificultati ; *Accept sfaturi doar de la persoane pe care le respect sau le admir ; *Cand iubesc...daruiesc enorm,dar cer la fel de mult ; *Sunt generos cu prietenii ; *Invat din greseli si nu uit lectiile primite de la viata ; *Detest: minciuna,prefacatoria,aventurile ; *Sunt incapatanat si usor impulsiv (din nefericire :( o caracteristica a zodiei taurului); *Emotiv,sensibi,sunt puternic afectat de insuccese ; *O fire comunicativa ; *Sunt rabdator si tolerant...Nu Iert Jignirile...