Sa visezi un inger?...dar am deja un vis...si am si un inger... iar ingerul e visul meu...

luni, 24 noiembrie 2008

Glasul unei Iubiri Adevarate...


Nu am solutii pentru toate problemele din viata ta,pentru indoielile si temerile tale...Dar te pot asculta,si impreuna putem cauta raspunsurile. Nu iti pot schimba trecutul cu toate neimplinirele lui,nici viitorul cu povestile lui inca nescrise...Dar pot fi laga tine cand va veni timpul ca ele sa apara. Bucuriile si succesele pe care le vei avea nu vor fi ale mele,totusi...Le voi simti gustul cand ma voi bucura alaturi de tine. Hotararile din viata ta nu le voi lua eu,nici nu voi fi in masura sa le judec...Pot doar sa te incurajez si sa te ajut cand imi vei spune ca ai nevoie de mine. Nu iti pot spune cum sa iti traiesti viata...Pot doar sa fiu langa tine si sa ma bucur de dragostea ta. ...

Niciun comentariu:

Despre mine

Fotografia mea
Hunedoara, Romania
Name: Adi ..Age: 21 ..BIRTHDAY: 10 mai 1987 *Daca ar trebui sa ma descriu in 3 cuvinte,as spune:sunt o combinatie de ROMANTISM,SENSIBILITATE si AMBITIE.Poate ca nu este combinatia ideala,dar...ASTA SUNT!!!Nu sunt perfec dar CINE ESTE..?! *Sunt ambitios,dar...uneori am nevoie de stimuli puternici ; *Sunt un romantic..:P.... incurabil si tot o data Optimist ; *Afurisit ; *Nu-mi place sa alerg dupa provocari,nu-mi asum riscuri inutile dar,nici nu ma tem de dificultati ; *Accept sfaturi doar de la persoane pe care le respect sau le admir ; *Cand iubesc...daruiesc enorm,dar cer la fel de mult ; *Sunt generos cu prietenii ; *Invat din greseli si nu uit lectiile primite de la viata ; *Detest: minciuna,prefacatoria,aventurile ; *Sunt incapatanat si usor impulsiv (din nefericire :( o caracteristica a zodiei taurului); *Emotiv,sensibi,sunt puternic afectat de insuccese ; *O fire comunicativa ; *Sunt rabdator si tolerant...Nu Iert Jignirile...